Sunday, October 22, 2006

Paris


More pictures can be seen at
btw...the trip was awesome

4 comments:

Anonymous said...

eins gott að þú sért ekki japani, þá gæti parísarferðin haft alvarlegar afleiðingar, kíktu bara á bloggið hennar ástu

Anonymous said...

Jæja hvað skildum við verða að gera eftir viku ?

Anonymous said...

Hold op du har vaeret flittig siden jeg kiggede ind sidst! Og saa har du vaeret i avisen? Jeg er meget stolt af at kende en SAA kendt person :)
Btw saa klae'r den nye frisure dig helt enormt! Hehe jeg ville aldrig turde klippe haaret. Jeg vil vaere en langhaaret kylling til den dag jeg doer...
Snakkes :)
Signe

Anonymous said...

Uha, saa lige billeder.. Hvor goer det ondt at se billeder af Rasmus! Jeg savner ham helt vildt, og stadig foeler jeg at det er det rigtige at stoppe. Men man holder jo ikke op med at elske. Det er bare anderledes... Suk. Vaer soed ved ham hvis du faar chancen...